SRI- steg 1-3 og smerteintegrasjonskurs

SRI – Steg 1-3

Vi går gjennom øvelser for en sterkere rygg, økt bevissthet og nærvær i kroppen og hverdagen. Dette er effektive leveøvelser for mestring av utfordringer i hverdagen som smerter, stress, mangel på overskudd, uro, vonde følelser, tanker og mye mer.

Steg 1 handler om følelsen av å være i overlevelse eller ikke tilstede med kroppen. Vi går gjennom steg 1 for effektivt nærvær med kroppen. Meget effektiv på smerter, helse og avspenning.

Steg 2 handler om polariteter. Følelsen av at det går «opp og ned», kontrastene i livet. Man tar det veldig seriøst og personlig, og man leter etter mirakelmedisinen eller behandlingen som skal kurere deg. Det er svart – hvitt! Steg 2 hjelper deg å le litt, skape mer bevegelighet i kropp og sinn.

Steg 3 handler om oppdagelsen av å sitte fast i ett mønster. Steg 3 gir bevegelighet og kraft til å bryte ett mønster.

Smerteintegrasjon

På denne kveld skal vi snakke om smerte, mytene om smerte og hvorfor vi får smerte. Kiropraktor Tor Erik Freng Svendsen vil gi dere informasjon om smerte som vil sette smerten i ett nytt lys for dere. Vi skal gå gjennom en enkel øvelse som hjelper oss å se på smerte med nye øyne og ny energi.

Lær å møte smerte med nye ressurser og nye øyne!

I stedet for at smerte er et problem som vi ønsker å bli kvitt, kan smerte være en veileder i hverdagen? På veien vil vi avlive mange myter om smerter og kaste nytt lys over smerten.

Denne kvelden er for de som opplever fysisk smerte (hodepine, svimmelhet, ryggsmerter, nakkesmerter osv.) eller andre typer smerter som forstyrrer hverdagen (vonde tanker, følelser o.l.). Målet for kvelden er at du skal ta styringen over smerten. Vi går gjennom en effektiv øvelse, som du kan ta med deg i hverdagen.

Neste kurs:

Mandag 20.05.2019 – klokken 18.00

Pris: kr 350

Påmelding til mjondalen@kiropraktikk-helse.no, sms til 98202092 eller i klinikkresepsjonen